搜尋此網誌

2013年12月18日

回顧 : CaKa 結婚個日用既 MP3

回顧 : CaKa 結婚個日用既 MP3

今日執拾下電腦既 Folder.. 睇下有咩唔要可 delete~~

咁啱睇到一個裝住結婚個日用既 MP3... 呢一堆歌其實我之前都用左好多時間去搵.. 而我既TARGET 都係一堆老歌.. 計劃左結婚個晚全部係 "懷舊金曲夜" ..一定無人會咁做.. 咁我咪好勁囉~~ 哈哈!! 呢D咁.,..既野.. 係我先會整架啦.. 哈哈~~ !!

結婚前 => 我係西貢個陣.. 夜晚成鬼日攞哂我老豆D舊CD.. 關正傑啦..夏紹聲啦...張國榮啦.. 許冠傑啦... 個陣我逐隻碟去聽啦.. 睇下D歌詞得唔得啦..  最麻煩係..個D皆因全部都係老CD.. 首先要轉哂MP3 FORMAT.. 仲要打番D歌名同歌手..  真係嘔心嚦血..哈哈~~ 哈哈!! 讀書反而無咁勤力!! 都係個句.. 無聊野我就最鍾意做架啦!!
用完D碟.. 又唔記得佢地既位置.. 咪亂咁插入CD架.. 老豆咪嘈哂鬼.. 話我好撹亂哂佢D野... 哈哈哈!!!! 我知啦我知啦.. 我係煩啦~~~ 哈哈!!
(係喎... 過程中都有兩個歌手朋友.. "阿FACE" 同 "阿正義" 幫過我手!! THS AR!!)
不過我真係好滿意自己既無聊... 因為個晚竟然真係有人會聽到.. 老個堆好ENJOY咁跟住唱..(後生個堆咪話 : 搞咩呀!! 哈哈!!) ... 之後仲有個年紀頗大既同事問番我 :  點解我會識咁多舊歌既..  D歌真係好正好啱佢...可唔可以比哂D MP3 佢..  個下自己真係好感動 ... 我緊係求之不得啦~~ 我既付出..真係有人欣賞架!! (HEI ~~呢D 唔係D咩..唔洗講到自己懶偉大咁!! 哈哈!!)

比你地睇下有咩 "勁金曲" MP3 啦,,, !!
伍衛國+關菊英 - 田園春夢 / 吳奇隆 - 愛出個未來 / 李克勤 - 一生不變 / 李國祥 - 摘星的晚上 / 杜德偉 - Because I Love You / 周慧敏 - 天荒愛未老 / 林子祥 - 分分鐘需要你 / 林姍姍 - 戀愛預告 / 林憶蓮 - 至少還有你 / 夏韶聲 - 陪著你走 / 夏韶聲 - 儂本多情 / 孫耀威 - 愛的故事上集 / 區瑞強 - 愛在陽光空氣中 / 張偉文 - 我願意 / 張國榮 - 我願意  / 張國榮 - 柔情蜜意 / 張國榮 - 誰令你心痴 / 張智霖 - 十指緊扣 / 張學友 -.真情流露 / 張學友+鄺美雲 - 只有情永在 / 梁朝偉 - 你是如此難以忘記 / 梅艷芳 - 交出我的心 / 梅艷芳–似水流年 / 許冠傑 - 雙星情歌 / 許冠傑 心裡日記 / 郭富城 - 愛的呼喚 / 陳百強 - 有了你 / 陳百強 - 幾分鐘的約會  / 陳昇 - 把悲傷留給自己 / 陳潔麗 - 追 / 陳潔麗 - 好想好想 / 黃翊 - 最愛的你 / 趙傳 - 我很醜但我很溫柔  / 鄧麗君 - 千言萬語 / 鄭E健 - 如果天空要下雨 / 鄭E健 - 你的我 / 鄺美雲 - 堆積情感 / 羅敏莊 - 忘不了你 / 關正傑 - 常在我心間 / 譚詠麟 - 忘不了您

勁呢... 哈哈!! 仲有仲有...  ~~ 仲有 "勁金曲快歌" 添呀!!!!
任賢齊 - 浪花一朵朵 / 伍思凱 - 特別的愛給特別的你 / 吳奇隆 - My Summer Dream / 林子祥 - 紅日我愛你 / 張國榮 - H2O  / 許冠傑 - 有酒今朝醉 / 陳慧嫻 - 跳舞街 / 劉美君 - 一見鍾情 / 蘇慧倫
- Lemon Tree / 梅豔芳 - 夢伴 / 劉美君 - 這雙眼只望你

Yeah!!! ~~~ 夠多呢... 夠有心思呢~~~~夠無聊呢~~~~~哈哈!!  

沒有留言:

發佈留言