搜尋此網誌

2013年12月18日

回顧 : 1-23 我真係要逐一多謝我既朋友!!!!

<from yahoo blog>

回顧 : 1-23 我真係要逐一多謝我既朋友!!!!

好多謝 reda 既貼身照顧啦.. 搞到你個日超忙超疲累呀~~哈哈!!
好多謝 fion 同 kaman 啦.. 多謝你既時間控制..真係好好喎!!
好多謝 vivi 同 tko catcat 啦.. 多謝你地遙身一變既化妝師!!
好多謝 jessica 同 keekee 啦.. 多謝你地應付一巨班親戚朋友啦!!
好多謝 michelle 啦.. 多謝你既出哂力既人肉保管箱!!
好多謝 christy 啦.. 多謝你既有心啦.. 多謝你擔當 tealady 既重任角色!!
好多謝 katkat 啦.. 多謝你為我結婚前既擔心同準備!!
好多謝 judy 同 mancy 啦.. 多謝你既歡笑聲..敬茶既時候氣氛好好呀!!

好多謝兄弟們落哂力既演出... 多謝物流部啦~運輸部啦~會計部啦~包裝部啦~~攝影組啦~演員組啦~ 保安部啦~人力支援部啦~ 辛苦啦... 哈哈!!
==============================
其實...仲有好多人出左力..係好低調架既 ...

好多謝 舅母 當日幫手既花球同絲花.. 好靚呀!!
好多謝 靜儀 同 grace 幫手搵既老歌啦!! 原來真係有人欣賞架!! 哈哈~~
好多謝 chuchu..shuishui 同 puipui.. 搞掂我無時間理過既 reception!!
好多謝 janejane 同仁仔..係婚禮前既擔心同慰問啦!!
好多謝 suki 同 chan1long.. 多謝你地單一匹馬黎既超有心!!
好多謝 2SieHing同 kitkit..多謝你咁趕都黎到我既註冊!!
好多謝 mr.wong..多謝你!! 哈哈!! 雖然你出席唔到..但我 feel到你個份唔開心!!哈哈!

好多謝 每一個出席係我註冊同婚禮既所有朋友啦...
我會記得你地每一個!! "朋友仔....在心中!! " !!

By Caca & Kam

沒有留言:

發佈留言