搜尋此網誌

2013年10月20日

2008-09-02 Photographer Meeting Night in APM

<2008年9月2日 from yahoo blog>

昨天晚上一次過見了pre-wedding 同 standard photographer.

pre-wedding 我地都好buy DM 的相, 原本有諗下"幸福" 因為其實total 的價錢其實差唔多. 但係, 見完dm 之後, 我地都係比佢d 好開心同自然的相吸引. 始終出面d 公司都會以posing 相為主, 我地兩個又好平民feel, 都係好似 dm 夾d.

到時真係要 dm 同 mabel 高抬貴手, 拍得我們開心d.

 Standard photographer 我就搵了 kenneth. 之前出 job 時認識了佢和edmond (video). 佢地好好人, 今次到我... 佢地就比個好朋友價我, 到時真係辛苦佢地, 真係多謝晒.

by Ka

沒有留言:

發佈留言