搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-08-22 "好新奇" 既傢俬舖 + "好新奇" 既特餐

<2009年8月22日 from yahoo blog>


by Ca

噙日我地好 "尊程" 去到瀝源村搵一間網上 "一致好評" 既訂做傢俬舖頭..
去到我地都好突然... 原來係一間好村民好懷舊既地舖..

聽到負責人林小姐既詳細解釋 ... 個人又真係好 nice nice... 仲要中哂陳生既 "特別" 要求!! !!
再加上二百幾個好評... 睇黎陳生都係走唔甩啦 !! 哈哈!! !!
========================================================

跟住我地去左附近既茶餐廳食飯...  陳生仲叫左個 "好新奇既特餐" 添 !!

特餐
例湯 : 花生木瓜豬骨湯 "超大 pat" 牛油方包  


小食: 咖喱青口 ...  沙薑雞脾飯...

當然跟埋 餐茶啦!!  (凍熱同價 tim) .. 盛惠 $37 蚊.. ok 啦!!

但係... 當我睇住佢食呢個奇怪 "特餐" .. 真係覺得有d 騎呢!!  !!! 心諗 : o下!! 平時我食開d 特餐都唔係咁既  !! 係~~ 係照舊有個牛油多士...不過舊牛油洗唔洗咁一大 pat 呀!!! 又會有咖喱青口跟咁古怪既 !! !! 仲加個中式薑茸雞脾飯咁古怪!! !

不過見陳生食得咁津津樂道... 可能 "男人" 又唔覺得有咩奇怪呱!! 哈哈!!!!

沒有留言:

發佈留言