搜尋此網誌

2013年10月22日

2009-05-13 我既幾件窩心事 (分享)

<2009年5月13日 from yahoo blog>

我既幾件窩心事...........
上星期... 打電話問下個舊朋友d餅咭野同過大禮既野.. 隨便呻下d結婚野.. 佢話佢個陣結婚都好大壓力...仲搞到好唔開心.. 喊左好多次... 雖然我做左十次姊妹.. 完全唔知真係有咁多煩野搞........ 跟住.... "舊朋友話 : 你有咩要幫手既... 你搵我啦我明架..... 雖然我無咩錢剩到既... 不過點我都可以幫住你少少" .... 下~~ 朋友咁突然既回應.... 個一刻我真係幾感動架  !! ...... 不過朋友仔唔洗擔心我喎...
星期日.... 舅母問及我有關花球既事..... 我回覆 : ..暫時都仲未定呀...只係諗住係花店訂個鮮花球咁囉... 都會買個絲花球外景用下既.... 跟住...  " 舅母話 : 不如我試下幫你整呀..." .. 下~~ 咁開心既~~~~  仲要可以幫我試下整埋鮮花同絲花花球 tin......舅母咁突然既幫助.....雖然係試下.....其實我已經好感動呀   !! 多謝你!!  
前日... 有個同事問有關外景影相既事...... 我回覆 : 仲猶豫緊要買多兩條裙既問題... 好似好貴咁.. 其實我已經 join左租衫既 pkg...仲額外買多 $1300+$700 ... 好似好嘥咁!! 未諗掂 !!.... 跟住... "同事話 : 我送比你當係結婚禮物呀...." .... 下~ 太貴啦....唔洗啦... 到你結婚個陣我無錢封咁厚禮比你架...哈哈~  同事話 :  朋友唔係望回報..  最緊係啱用者 !! ...... 同事咁突然既提出..... 其實我個下都幾開心架...... ..不過你呢份心意 其實我已經好感動  好開心 !! 

真係好多謝 "你地" 呢份心意~~~ ~~~~

雖然我呢排搞結婚野都幾唔開心..不過今日個人開心番哂啦.. 哈

by Caca  ^0^

沒有留言:

發佈留言