搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-11-27 About CaKa Hse

<2009年11月27日>

呢排開始有朋友仔黎 CaKa hse 睇下啦~~~ 哈哈~~ 奈何間屋太細... 搞到d朋友仔唔知迫去邊好添~~ 真係有d唔好意思.. 哈哈!! 佢地上到黎...呢排最多問既係.. "呢個買左幾錢呀? 個個買左幾錢呀?" .. 我地決定貼哂價錢表比你地參考下呀!! 哈哈~~~  !!

而我比較喜歡問既係 :
(Q1) 邊樣野令你最深刻 / 最鍾意?
(Q2) 邊樣野你覺得最怪怪地 / 唔鍾意呢?
==============================================================
因為你地既回應.. 真係好得意好搞笑!!

2009-11-22朋友紅小姐回應: (1) the picture..it is touching (2) difficult to know.. love ur home..
(Caca: . 誇張呀!!)

2009-11-25
朋友仔陳小姐回應: (1) 我鍾意個鐘呀~ (2) 我唔鍾意黃色既房呀...我都唔鍾意黃色既!!  (Caca: )
朋友仔丁太太回應: (1) 我都係鍾意個鐘呀~ (2) 我唔鍾意廚房個博咁高..好易kick親!!  (Caca: 其實我都比佢kick過..隻腳趾仲超痛....我地仲諗緊辦法..)

2009-11-26同事仔阿G回應:  (1) 我鍾意個廁所~~門後面個掛勾好襯!! (2) 我唔鍾意間房張床咁細!!  (Caca: )
同事仔 lulu 回應:  (1) 我鍾意張枱~好得意!! (2) 我唔鍾意個鐘..放個到都唔襯既!!
(Caca:   .. 我反而最鍾意個鐘..哈哈!! )
同事仔飛花回應: (1) 我鍾意個廳呀~~ (2) 我唔鍾意廚房個博咁高...你地會有危險!!
同事牛哥回應: (1) 我鍾意個廚房.. 本身好細..但係整完之後都幾ok喎!! (2) 我唔鍾意個花槽呀~~好舊咁唔襯呀.. 要擺 d 野遮下就靚d啦!!
(Caca:  ..我又真係無諗過喎!哈哈!!)
支整男同事回應: (1) 我鍾意個發光人頭呀~~ (3) 我唔鍾意個衣帽間咁空 nil nil~~咁神聖既衣櫃點會擺麻雀枱架!!

(Caca:  我無你咁支整呀~~哈哈!!)
.........
..............
..................無你地名既....好快d book期啦.... .................
.....................................

==============================================================
下次啦....下次啦... 我會學識煮一兩樣野食招呼你地下!! (希望啦!! !!) ... 

by Caca ^0^

沒有留言:

發佈留言