搜尋此網誌

2013年10月20日

2009-01-20 最後的試妝

<2009年1月20日 from yahoo blog>

昨晚再次到了我們上次去的 studio 試妝同confirm. 個妝有幾好就等阿ca 遲d同大家分享. 我只係想講下我自己的感想.

um... 我見到阿ca 試得好開心, 即係good 啦.... 而我都好開心唔使再周圍搵, 又再試.... 因為唔單止阿化妝姐姐辛苦, 其實我地去睇的朋友都好辛苦, 因為要幾位唔餓得的朋友要等到十一點半至有飯食, 真係感激, 所以就連平時好少請客的我都忍唔住自動自覺去比錢, 雖然只係炒d 小菜, 但因為大家都太肚餓了, 大家都食得好開心, 希望遲d 可以請你地食餐好d d 啦.

好多謝我地0既星級化妝師阿石 (遲d 再post 多d 資料同大家分享)
:)

caca : 等我 promote下 "我既星級化妝師阿石" 先.. 哈!! 
(有好野緊係要益下朋友啦!! 話我介紹..唔知會唔會平d呢 ~~哈哈~ )

比你地睇下啦~~ 哈哈~

沒有留言:

發佈留言