搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-09-25 裝修後清潔費用 $1200..

<2009年9月25日 from yahoo blog>

因為裝修 budget 超哂標標標~~ 所以我地諗住慳番 $1200 裝修後清潔...
唯有計劃星期六自己落手落腳做啦... 不過真係好多沙好多塵好多漬... 諗起要慢慢剷啦... 又熱啦... 唉~~~~ 真係苦命架~~ !!

當我地通知鼻孔先生話自己搞清潔個陣... 佢既回應係 :
下..你地自己整??  都出左咁多錢整間屋咯!! 都唔差在啦...
人地公司成隊兵黎搞架喎... .. 你地兩個點整呀...
你地開個d 拖地水野要開浠少少 .. 唔好彈到件衫..  到時好似旺角滴落黎個d咁.. 實穿哂 hone架...

我話 : 唉... 你唔明架啦....... 我地 out哂 bud呀..真係好窮.. 唯有自己試下先啦...我仲未結婚架...
點知噙日鼻孔先生回覆我 : 唉~~ 我搵左清潔公司啦... 你兩個點整呀...
佢地呢一兩日會上去..... (嘩~~ 咁開心既  !!)
你知道嘛... 因為佢減左價.. 一早講明唔送個清潔服務比我架啦.. 之後我再 nurse佢比埋我都堅持左好耐話唔肯... 今次咁突然話 "搞掂"... 真係好突然呀...好多謝鼻孔先生呀!! 呢單要赚少d啦 !! !!

Yeah~~~ 我地唔洗清潔 lu... Yeah!! ! 超開心心心心心呀!! 

by 突然覺得自己好好彩既 Caca ^0^
================================================
當清潔完後... 我地見到 .... .....

唉~~算罷啦...  都係要靠自己架啦..... 自己洗啦!!!  !! 陰公!!
By Caca

沒有留言:

發佈留言