搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-07-16 煤氣爐 vs 電磁爐 (II)

<2009年7月16日>

我知自己事, 我地都算係鍾意食唔鍾意煮個堆, 所以突然想考慮下裝電磁爐, 但聽講又好多唔好處.... 又貴... 但清潔超方便... 所以都唔知點好.
以下係一d 網上找到的參考, 睇完都係未決定到.你地又點睇....??
by Ka
============= 網上參考 ===================

http://hk.myblog.yahoo.com/bb-mama/article?mid=14740

==================================================
人人都話電磁爐好,到底有無人用了電磁爐後好後悔?
http://forum.baby-kingdom.com/thread-1631398-1-3.html

===============================
入得依個討論區就一定係話電磁爐好啦, 事實我用咗大半年真係無投訴, 好處多到數唔到。
電費相對真係比用石油氣時平左小小, 平好多就騙你啦。
咩牌子, 大路就Panasonic同金章啦, 自己用Pan..3000w, 靚仔又好用, 用時係爐, 唔用時係枱, 超正啦。
V.good!
===========================
我自己覺得電磁爐好過煤氣爐,安全,易清潔,電費又無煤氣費咁貴

================================
我用緊PANASONIC雙頭電磁爐,
1. 夠唔夠火喉就要睇煲具靚唔靚, 我睇少幾秒轉個頭已經可以炒燶菜.
2. 其他牌子我唔知, PANASONIC只係3個字, 已經係信心保證"made in japan".
3. 我買之前都睇過好多用家心聲, PANASONIC真係極少(印象中好似冇)用家話有問題,
唔好用或經常出現故障, 雖然貴, 但仍然有唔少買家選擇.我老公有職業病, 屋企所有電器都係佢精挑細選, 佢好堅持一定要買呢個牌子囉

====================================
電磁爐---panasonic
電熱水爐---金章(18公升花灑式)
電磁爐---好好用, 有時間制方便好多, 易清潔, 唔會燒黑D靚廚具........
電熱水爐---沖涼要快, 約15分鐘冇熱水, 對於我黎講, 唯有迫自己沖涼沖快D, 如驚唔夠熱水沖涼, 要買容量大D既熱水爐.

=====================================
我用ic magic又幾好wor,簡直愛上它,又乾淨又無以前煮餸咁熱。你可能唔識用por,其實一個合適gei 煲係好重要,我friend 初初換電磁爐,以為個煲啱電磁爐用就得,就係唔得lor ,因為個煲用係gas 爐咁耐,個底已經唔係好平,接觸面唔好咁咪過電唔穩定lor...

======================================

沒有留言:

發佈留言