搜尋此網誌

2013年10月20日

2009年1月1日開始啦..

<2009年1月1日 from yahoo blog>

2009年1月1日開始啦.. 愈來愈迫近我地既 "123" 啦~~
今日陳文要去 "磡".... "磡"完返黎竟然帶左個 壞消息返黎 (其實又唔可以話好壞既) ~~ 原來佢個朋友 "阿 Hill" 做唔到我地既兄弟 lu ... 因為佢識左廿年既朋友又咁啱個日結婚..

阿 ca : 下.. 咁唔開心既...
阿 ka : 咁又唔係既~~  證明左 "個日" 係好日子囉~~~
阿 ca : 哎呀~ 仲諗住搵佢做 "統籌" tin.. (因為陳文話佢都係一個 "做野好認真" 既人 .. 哈哈~~ 係咪架? 見佢嘻皮笑臉真係睇唔出wow.. .. 哈哈~ 阿 ca : 咁佢咪第一個 "拒絕" 我地既人 ??
阿 ka : 係呀... 佢係第一個 "覆我 sms 既人" 亦係第一個 "拒絕" 我既人...哈哈~ca : 哈~ 咁都幾有紀念價值呀~~~不過我有d唔開心..佢個人都幾搞笑又好玩, 可惜佢去唔同我地既 "123".. 唉~~
阿 ka : 唔緊要啦.. 實有人會唔得閒架啦~ 遲d你又唔開心啦 wow...
阿 ca : 咁又係wow .. 嘻嘻!!

沒有留言:

發佈留言