搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-10-08 CaKa Prewedding by DM

<from yahoo blog>

噙日2009-10-07 終於完成啦... 終於完成 Prewedding 啦!! yeah!!!!
原來十月天氣影相真係好唔錯....又有陽光又有風.... 唔算太辛苦!!

不過我係熱底人... o係影既過程就不停咁出油...真係麻煩哂 Mabel 要不停為我印油啦 .. 哈哈!! !! 仲有真係多謝哂 DM 不停咁為我地干曬呀 ...哈哈!! !!
(返到屋企...我先發現自己曬黑左啦.. 個身仲有兩節色添!! )

今次我地揀左自己鍾意既 photographer - DM 影外景相呀... 我地因為唔想太辛苦太趕... 下晝只係揀左一個地方影咋...慢慢行慢慢影!! 幾舒適 !! 不過~~ 噙日先知... "keep住笑" 對我黎講.. 都真係幾難... 原來叫我無啦啦笑呀... 或者叫我笑幾個鐘呀...個嘴真係會 "梗" 哂架!! 我仲 feel 到自己真係笑得勁牽強囉!!  今日我先知.. 我真係唔鍾意笑架!! 哈哈~~~~ !!
比你睇下d相啦~~~ 你睇下 DM 幾認真!! 哈哈!! !!

仲有...我好鍾意 DM 教我擺 pose ...佢好投入!! 好正!! !! 哈哈!!
(我覺得我好渣呀!!  做極都做唔到 !!)

今次要多謝幾個人...

就係 : 我地既最重任既 "阿四" 啦... 因為呢個角色的確唔易做 ...要左一袋又一袋...又要攞水又要攞鞋...真係麻煩哂 "阿四" 呀!! !! 
仲有 : 勁有禮貌既 van 仔司機 "阿榮" 幫手!! 簡直事事順利呀!! 
最後 : 仲有 " 陳生 + 盧小姐 " 無你地咁肉緊...無你地既汗水.. 又點成事呀!! !!
真係辛苦哂你地啦!! 無左你地.. 我地一定好狼狽啦!!
辛苦哂啦!! 哈哈!! !!!

呀~~ 以噙日既表現...唔知我地會影成點...
我真係好緊張呀... 唔知幾時有相睇呢... 哈哈!! !!  (又搞掂一樣野...yeah!!)

By Caca ^0^
===================================================

by Ka
我都好開心, 因為兩年幾前當我發現dm 的時候, 真係好impress 我, 對我日後影相的方向都有好大的啟發.
能夠找到他為我地拍pre-wedding, 真係好開心, 我地可以完全信任他的指示.
其實如果以pre-wedding 睇, dm 真係唔貴, 重好值得tim, 你去一般婚紗攝影公司都萬幾兩萬落樓, 有時重要一肚氣, 但我地昨天玩得實在開心, 在輕鬆的情況下才會有最自然最美的相片, 唔好去太多地方同太趕都只會有一個辛苦的回憶. 哈

再次多謝 KK, DM, MB, Ca and Ka.

沒有留言:

發佈留言