搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-09-16 八八九九啦!!

<2009年9月16日 from yahoo blog>

好感動呀... 經過一個多月既頻頻撲撲 (買野啦... 討論啦.....冷戰啦..一星期去三, 四次旺角啦...不停咁往返新屋企啦..)... 我地真係好攰好攰!! !! 辛苦哂啦!! 
o係成個過程裡面... 我仲學識好多好多裝修野...哈哈~~ (原來油漆之前要扇灰啦... 裝射燈要係裝修前決定啦.. 屎坑有分唔同咀啦...等等等等啦.. 真係獲益良多既 ) ... 不過呢次大 project 都真係麻煩左好多人啦...屋企人啦朋友啦...包括你啦..你啦...你啦..同埋你呀!!! 哈哈~~ !! 就係因為我地 + 你地 =>  "CaKa Hse" 終於搞得八八九九啦 !!

而家最開心既係... 廚房廚櫃已經裝好啦... 煤氣爐終於裝好啦... 廁所屎坑終於裝好啦... 全屋既燈都裝好啦... 連冷氣機都裝埋啦...yeah!! !!

見到 "CaKa Hse" 終於似番間屋... 真係超感動呀!! 

而家仲有咩未整呢... 廚房到門未搞啦!! 裝修清潔未搞啦!! 仲要買埋傢俬添呀!!
呀~~ 最後最後最緊係既係: 搵個識驗樓既朋友幫下手 check 野啦!! 哈哈~~~
我要同我所有既朋友講 : 呢兩個月黎我真係 "喱" 埋左好耐啦... 我好掛住你地呀!! 月尾啦... 我要約你地啦!! 黎我到 "hea" 下~~ 哈哈!!  !!

(呀~ 唔係呀... 係你地要約我至啱呀!! 成日我約你地搞到我咁唔型..哈哈!!)

By "安樂哂既 Caca"

沒有留言:

發佈留言