搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-08-05 工程開始發生問題

<2009年8月5日>

今日我地上去睇, 廁所的新銅喉已經差不多完成, 但.... 點解由廁所水閘到大廳的水喉冇換...?? 我地明明係全屋更換銅喉.
所以立即致電師傅, 佢就話唔使換, 因為好新, 但我地問過朋友, 震完個地下之後D 喉好大機會有問題, 所以我地強烈要求下, 師傅就推話係出面水閘不能關好. 叫我地搞好後佢地就會換喉...... ( Caca: 哼~ 我就幫你 check 下個水閘下!! )
其實又何必要大家唔高興呢....??
我地又唔係唔比錢換, 而家比0左錢要換都好似係我地問題... 哈
唔通這是一個定律... 一定要搞到唔開心先安樂....

(Caca : 唔係唔係... 我好明白~~ 阿師傅唔高興都好正常既.. 我返工做野要我做多d.. 我都唔開心啦!! 哈哈!! !! 係人都想懶架啦!!)

廁所更換水喉情況

沒有留言:

發佈留言