搜尋此網誌

2013年10月29日

2009-07-14 超~~~~忙~~~~~~~

<2009年7月14日>

由收樓到依家... 連續兩個星期不停忙住... 忙住搵 CFu 報價裝修....報價鋁窗... 真係好多野煩...  好多野搞..... 超~~~~忙~~~~~~~ !!
我地... 又要整電啦 ~~又要整水喉啦 ~~又要整窗喎 ~~又要整廚房呴 ~~又要整廁所啦 ~~又要整地台添 ~~  好似無一樣野可以留低咁 !! 哈哈!! 鬼咩~~ 樣樣都舊到爆!! 樣樣都係因為個句累事囉 ... 個句 "一勞永日" 囉 !!
係六個裡面 (先有涼聞先生....淋聾先生....風水林先生...上網風先生...鼻孔先生...仲有: 西貢安先生) ...  ....
最後 : 我地揀左 "鼻孔先生" !!  哈哈~~~ 恭喜哂!!  !!
可能因為佢夠 "不拘小節" ... 佢夠 "搞野" 比埋份報價單我寫... 就係咁.. 我地就信左佢架啦....哈哈!!   !! (其實佢都算係最貴個個架 !!  陰公 ~~~~~)
yeah !! 又搞掂一樣 !!! 
# 仲有呀!! 係成個過程... 好多謝~我既私人顧問 "安師傅同佢女人" ...哈哈!!
仲有好多謝~不停提點我不停為我加油既 "Ca 老豆" 呀!! 哈哈 !!  !! 

by Caca  (2009-07-14)

沒有留言:

發佈留言