搜尋此網誌

2020年6月7日

大熱 : 惡魔雞煲醬 (附食譜) ^0^

大熱 惡魔雞煲醬 (附食譜) ^0^



材料 (我自行加 ^0^) 

- 三黃雞 切大件 ( 肥 d, 我會剪走 d 肥膏) 不用醃雞
- 薑 / 蔥段 / 芫茜 2扎 切段 (我家有個芫茜人 ^0^) / 洋蔥 1個 切絲 / 蒜頭 切片 / 
  豆卜 $5 / 雞湯 / 鹽
- 花椒粒 / 花椒油 (我係辣人, 想味道偏麻味先落)
- 跟包裝既辣粉 我無落, 因為真係超辣
(其他食用方法 : 枝竹 / 菇類 / 麵條 / 卜卜蜆 / 小菜 / 蝦 / 蟹 )

1/ 中火用油爆香「香料包」 <= 唔食得辣要減半 
2/ (我同時加入薑 / 蔥段 / 芫茜一半 / 洋蔥絲 / 蒜頭 / 花椒粒 / 芹菜 炒香)
3/ 繼續以中火煎香雞件至金黃色
4/ 加入 「雞煲醬」至均勻
5/ 加入「辣粉」 (根據自已喜愛辣度, 我無落)
6/ 加一碗水 (我自己加入雞湯),蓋鑊蓋,炆5-10分鐘至雞熟。用鹽 調味。
7/ 最後加一半芫茜放面, 增加香味。

 

2020.08 再食..今次試左新雞種 : 清遠雞 ^^"
- 食後感 : 同一個煮法, 味道一樣, 但雞口感完全唔同, 好好笑 ^^"
- 肉甜, 食到隻雞好有基肉感, 勁彈牙!!

- 總括 : 我都係鍾意食三黃雞, 肥d 好味好多~~哈哈哈~
(最多剪走好多肥膏囉~哈哈!!)

沒有留言:

發佈留言