搜尋此網誌

2013年11月12日

2010-01-06 影低我們 "全新" 的 CaKa Hse !!

<2010年1月6日 from yahoo blog>


終於影低我們 "全新" 的 1403 先!! 
因為唔知道幾時會爛幾時要換.....哈哈~~~


有我愛既 浮誇油畫!!!!

 嘈親隔離屋既音樂!! 真係唔好意思!! 因為我地成日要練歌!! 哈哈!!!!

有我愛既白光飛碟!!                                有已經燒左既黃燈!!

有我最愛既無聊大鐘!! 容許有個 "車始" 的茶几!!    有一把年紀既大鐵人!!!!   

有..有朋友黎先插花既花樽!! !  有冬姑型既古怪枱櫈!! 

襯埋一set既電水煲 + 左搖右擺既水柸!!

有好易 "冧" 既櫃!!!!    有我親手搥既櫈仔!!

有佢最愛既正方形洗手盆!!                 有縮係角落既 miffy!! !!

有無聊既衣架!! 哈哈!! !!

有我愛既超貴水壺!!              有只係放包裝調味料既鹽架!! 哈哈!!!

有買左成年~~既可愛刀叉!!                 又有無聊既燈!!!!

我愛簡簡單單既 1403 ... 我愛簡簡單單既黑白色!!!
by Caca

沒有留言:

發佈留言