搜尋此網誌

2013年9月24日

2008-06-01 CaKa 既第一次… 婚紗節

<2008年6月2日 from yahoo blog>
                                                                                
星期日陳大文啦我去灣仔一趟, 因為係啱有婚紗節咪去睇下..  雖然我有多年參加新野玩既經驗.. 但係個日心情的確有d緊張.. 唔知係咩一回事.. 咁人地始終都係 第一次.. 哈哈
一入到去.. 就有好多靚靚既婚紗歡迎你.. 又有好多有型既結婚相同你say hi, 仲有好多人會同你講: 恭喜哂你呀, 搵哂資料未呀.. 埋黎聽下啦.. 而且仲有d係粗國語口音既台灣人..原來佢地個個都係幫你影相既攝影師.. 好得意~ 佢地同香港人好唔同.. 佢地屬於進取型.. 而且對你好好好好熱情係你身邊不停講不停講.. 就算你話唔洗.. 佢都至少跟你廿步路先停手.. ~ 不過我都係鍾意自己睇下野得架啦.. 何況我今次想睇酒樓嘛~

我地行左都無一個鐘.. 已經覺得好攰好疲累.. 可能我地聽左好多野呱.. 應該用左太多能量.... 最後我地終於搵到我地九龍灣個場啦 .. 個次都係得閒經過入去睇下.. 個場樓底夠高... 個場又大又靚.. 仲緊要近我地嘛...哈哈~ 


行到過去..個經理叫 "九龍棠" .. 佢份人好nice屎又爽快.. 幫到我地佢都話會盡量幫手.. 因為 expo.. 個日都做到多左優惠 : 十五送一圍啦..  每圍免費加至啤酒汽水任飲啦..又送埋5lbs 蛋糕啦.. 好似真係好抵咁.. 加加埋埋.. 都慳成萬蚊.. 比入場費$20位都值啦..
好可惜.. 我地未通知老人家.. 唔可以訂住啦...

後記 : 我個日係 Hall 7 撞到朋友仔咖喱 .. 唯有叫佢扮睇唔到
我啦..哈哈~
(by ca)

沒有留言:

發佈留言